Verzending

Eenvoudig bestellen en verzenden.

Winkelen bij Lindessabest.nl kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Heeft u uw bestelling op een werkdag voor 15:00 uur geplaatst, dan zijn de volgende dag uw artikelen thuis.

Bestellen is heel eenvoudig:

  • Ga naar het artikel van uw keuze, bepaal de gewenste maat en de kleur.
  • Voeg het artikel toe aan uw winkelmandje
  • U kunt nu verder winkelen of de bestelling afronden door naar uw winkelmandje te gaan, rechts bovenaan de pagina.
  • In het winkelmandje kunt u desgewenst nog de maat van kleding, eventueel de kleur en het aantal artikelen wijzigen.
  • Is uw bestelling compleet? Klik danop de knop “Naar de kassa”.
  • Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen.
  • Als u uw gegevens heeft ingevuld, kunt u desgewenst een afwijkend afleveradres invullen of aangeven of u uw bestelling in de winkel in Best of Deurne wilt afhalen.
  • Kies de gewenste betaalmethode.
  • Vul indien nodig een kortingscode of opmerking in.
  • U moet akkoord gaan met onze algemene voorwaarden en privacy statement voordat u een bestelling kan plaatsen.
  • Kies vervolgens “Plaats bestelling”.

Een artikel ruilen of retourneren?

Vanaf het moment van thuisbezorging heeft u 14 dagen de tijd om de artikelen te ruilen of te retourneren. Het artikel dient ongebruikt en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. Knip de labels dus niet los tijdens het passen! Ondermode moet om hygiënische redenen over het slipje gepast worden.

Ruilen

Zo werkt ruilen:

  1. Kijk op de webshop voor de beschikbare maten en kleuren zodat u zeker bent dat het gewenste artikel op voorraad is.
  2. Vul het retour- en ruilformulier in dat is meegezonden met uw bestelling. U kunt dat formulier ookhier downloaden.
  3.  U verpakt het artikel in een beschermende verpakking (Het liefst de originele verpakking), inclusief het ingevulde retour- en ruilformulier.
  4. a) U geeft het pakket af bij een Post NL servicepunt.
    b) U geeft het pakket af bij de Lindessa winkel in Best :

Lindessa lingeriespeciaalzaak, Boterhoek 15, 5683 AS te Best

  1.  Wij sturen u het gewenste artikel toe zodra wij uw pakket ontvangen hebben.

Retourneren

Wij storten dan binnen 10 dagen na ontbinding het aankoopbedrag terug op de rekening waarvan het artikel betaald is. Bij retourneren in de winkel betaalt u geen retourkosten en geven wij u meteen het aankoopbedrag terug.

Zo werkt retourneren:

  1.  Vul het retour- en ruilformulier in dat is meegezonden met uw bestelling. U kunt dat formulier ookhierdownloaden.
  2. U verpakt het artikel in een beschermende verpakking (Het liefst de originele verpakking), inclusief het ingevulde retour- en ruilformulier. Tip! slipjes en niet voorgevormde bh’s mogen ook per brievenbuspost verzonden worden, dit scheelt in de verzendkosten.
  3. a) U geeft het pakket af bij een Post NL servicepunt.
    b) U geeft het pakket af bij de Lindessa winkel in Best:
    Lindessa lingeriespeciaalzaak, Boterhoek 15, 5683 AS te Best
  4. Binnen 10 werkdagen zal het aankoopbedrag teruggesrort worden op de rekening waarvan het artikel is betaald.